Hirschenkeller

Imorgon är den efterlängtade studentskivan, ska bli riktigt roligt. Synd bara att halva klassen skiter i att komma, dålig stil tycker jag! Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken klänning jag ska ha. Det blir i alla fall inte mammas bröllopsklänning, den var lite för omodern och lång för min smak. Den satt dessutom inte bra på min kropp. Var hos pappa idag och hämtade min laptop, så nu sitter jag här hos mamma med den, känns konstigt.

Ska ner i centrum nu med Angelica och titta runt lite, får se vad vi hittar på. Sedan måste jag nog plugga, det är inte så lång tid kvar nu tills betygen sätts och jag har ju en del rester som ni vet.


Där ska vi ha våran studentskiva, ser väl mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0