Hur säljer man en blogg?

Min blogg är värderad till: 3 581 kr!
Rätt mycket pengar ändå! Inte jämfört med andra kanske, men... :)

Kolla hur mycket din blogg är värd här


TJEEEEEENNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAA! Kan ni höra mig säga det? hahaha

Det här är fan det 5e inlägget jag skriver idag tror jag, snacka om brist på aktiviteter. Har i alla fall kommit igång lite med en av mina rester i samhälle där man ska göra 20 steg som är som 20 övningar i mål att hitta sitt drömjobb. Eller typ hur man ska nå dit, verkar helt onödigt. Jag vet redan hur jag ska nå dit, och det är att gå högskola i 3.5 sen söka jobb. Hur svårt är det? Vi får så sjuka uppgifter i samhälle så jag undrar vad fan det är våran lärare går på alltså. Har inte lärt mig ett piss i samhälle C, det ända det har gett mig är PSYKOS! Okej om det är onödigt, det finns det ju fler ämnen som är. Som matte C och Människan socialt och kulturellt. Men de ämnena är ju i alla fall roliga och logiska, i alla fall matten. Nog med ordbajs och tillbaka till plugg med cola&pringles från lidl (20 kr FETT billigt)

Kommentarer
Postat av: Huhapi

Fy faan vad stort huvud du har :S läskigt

2009-05-14 @ 01:00:01
Postat av: Matilda

Själv är man värd 20 779 kr.. Hur nu det kan va möjligt! ;)

2009-05-14 @ 17:40:56
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0