Övningskörning

Har precis varit och övningskört med Eva. Hon tycker att jag är alldeles för okoncentrerad, att jag håller mig för nära vägkanten och att jag "tittar på killar istället för på vägen". Men det var ju ändå ett tag sedan jag körde så det kan mycket väl vara så att jag var lite disträ. Dock tyckte hon att jag har blivit väldigt bra på att växla och det är ju bra. Växla måste man ju kunna när man kör bil.

Sen anklagade jag min pappa för att vara senil och nu vill han inte att jag ska bo här längre. Om han bara visste hälften av alla mina satyg, då hade jag varit utslängd för länge sedan. Om han blir sur för att jag glömde nudelpaketet kvar på diskbänken vågar jag inte tänka på hur sur han skulle bli om han fick reda på min lilla hämnd igår. Haha.


Sådan här bil har vi, fast en ljusgrå. Den är ganska fin tycker jag, fast den har börjat skramla när man kör den. Det måste vara pappa som är totalt vårdslös i trafiken. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Shahla

"tittar på killar istället för på vägen"



HAHAHA ME LIKE!!

2009-05-27 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0