pow pow

Har suttit i en halvtimme nu och försökt komma på vad jag ska skriva men kommer inte på så mycket. Har väl antagligen inte så mycket att säga då helt enkelt.

Studentskiva idag iallafall, hur taggad som helst. Ska vara hos mig innan med några tjejkompisar och sminka oss osv. Har fortfarande inte bestämt mig vilken klänning jag ska ha men det lutar mot den turkosa&lila tubklänningen den här gången, inte volangklänningen. Ska bara ha rakt vanligt hår till tror jag, passar bäst så.

Nu ska jag nog ta tag i pluggandet lite, har ju ändå lektion. Fick nyss veta att vi fick VG+/MVG- på vårat arbete, vad nu menas med det..


Kommentarer
Postat av: Linda

Gazaarbetet?

2009-05-07 @ 14:26:08
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0