Röda slingor.

Jag visste att det skulle bli såhär. Jag visste att jag skulle vilja bli blond igen. Men ändå ska jag jävlas med att färga håret brunt & svart & rött och allt. Helvete. Men jag försöker övertala mig själv att det är finare att vara brunhårig när man är brun, för då syns det mer och då passar det mycket bättre. Och att mitt hår glänser så fint i solen. Sedan så sliter det så mycket på håret att blondera utväxten hela tiden, bättre med brunt då. Den färgen sliter inte lika mycket, på långa vägar.

Jag tänker inte blondera mitt hår på ett väldans bra tag, tänker låta det vara såhär ett tag nu. En sak jag vill göra dock är att lägga lite ljusare röda slingor. Jag vill ha som jag hade förut när jag hade mörkt hår, då var det typ rödbrunt men mer åt det röda hållet. Men jag vet inte vilken hårfärg jag ska köpa, funkar inte och färga rött, det fastnar inte. Vill ha ljusare. Någon som har något bra tips på hur jag ska få ljusare rött hår från mörkbrunt?

Shit nu låter det som att jag har typ 20.000 läsare och tror att någon bryr sig om min jävla hårfärg. SKITSAMMA


Blondt och fint. Fast lite halvgult.

Kommentarer
Postat av: Queen

jag bryr mig.

väldigt mkt.

2009-05-27 @ 19:32:31
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/
Postat av: rebecca

Tycker du passade as bra i mörkt hår :)

2009-05-27 @ 21:44:08
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0