EU-valet

Färgade håret igår till en lite mer rödare nyans. Ville ha så rött som jag hade förut, men hade så mörkt innan så det blev inte riktigt så. Men det är klart finare nu än innan i alla fall!

Sitter och skriver ett arbete i Filosofin om kissa på gatan, tror jag nämnde det igår. Börjar bli färdig med all fakta nu, ska bara klistra upp den på en rosa affisch, kommer bli hur bra som helst.

Idag ska vi få besök från olika ungdomsförbund som ska berätta om deras kandidater och vad de står för i EU-valet 7juni. Så om ni inte vet vem ni ska rösta på så gå och prata med någon av dem. Själv vet jag redan vem jag ska rösta på; Ardalan såklart! Han är en gammal SSU:are som vill stoppa SMS-lånen och öka rättvisan mellan människor. Rösta på honom vetja! :)

"Fy faan vad stort huvud du har :S läskigt" såg jag i en kommentar nyss, haha!


Enligt min studenmössa har jag inte särskilt stort huvud eftersom att de flesta hade större storlek än mig!

Kommentarer
Postat av: anonym

BONGOHUVE!!!

2009-05-14 @ 11:12:31
Postat av: Shahla

amanda de va jag som kommentera alldels nyss :D:D:D

2009-05-14 @ 11:15:56
Postat av: Matilda

Många läsare har jag inte längre men jag har skrivit sen september 07, kanske därför.. :p

2009-05-14 @ 18:20:00
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orka rösta på någon som tycker att EU:s viktigaste fråga är SMS lån när det finns andra frågor som är betydligt viktigare, till exempel Klimatproblem, fattigdom, organiserad brottslighet... Sms lån är ju inte en fråga på EU nivå, fast däremot kanske en fråga på svensk riksdagsnivå.

2009-05-22 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0