jävla modeller

Det är fan dags för mössa nu. Eller det var det för länge sen, men jag har typ ingen.. Den jag har känns för stor och klumpig, så måste köpa en ny. Hittade lite på bubbleroom men blev så jävla störd av dom där efterblivna modellerna. För det första tar dom all uppmärksamhet från mössan så att man bli helt distraherad och bara tänker på modellen, det är inte bra. Sedan tycker jag att dom ser lite småläskiga ut, i alla fall den blonda. Om någon på bubbleroom läser detta så tycker jag att ni ska ta bort modellen och bara ha bild på mössan. Tills dess tänker jag inte beställa något från er.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fula mössor

2009-11-12 @ 17:00:24
Postat av: Linda

Den rosa mössan var jättesöt Amanda, köp den! Men dissa vantarna, dom var lame.

2009-11-12 @ 19:31:55
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0