kärringjävel

Det är så jävla kul när folk frågar typ "..Men vad händer nästa helg då?" och "Vad ska du göra i helgen?" och jag kan svara; "JAG SKA TILL PARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS". För i helvete allså, det är ju helt sjukt.

Skulle skriva ut mitt boarding pass idag på stadsbibblan i nynäs, så när jag ska låna en dator så är alla upptagna. "Men du kan ta en av dom där, men då får du stå upp.." säger tjockiskärringen bakom disken. "Ja visst, jag behöver bara låna i typ fem minuter. Men kan man skriva ut från den också?" "Nej det kan man inte." Svarar hon. Då var jag alltså på väg därifrån eftersom att jag inte hade någon nytta av deras bibbla då. Men så tänkte jag att det är väl värt ett försök iaf, kärringjäveln vet väl inte vad hon snackar om. Och vad hände? Jo, skrivmaskinen skriver ut, precis som den ska. Och då undrar jag följande:

  • Försökte kärringen lura mig, eller bara vara elak och fittig?
  • Var hon så dum att hon inte visste att det gick och skriva ut där trots att hon faktiskt jobbar där?
  • Hörde hon inte vad jag sa?

Skit i det. Jag blev bara så upprörd. Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Susanne

jag är 17 :)

2009-11-18 @ 04:29:42
URL: http://iamshoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0