Åk 9

Läste nyss Yvannas blogg och fick syn på en rad fantastiska bilder. Nämligen från nian i gröndal, gud vad nostalgisk jag blev nu. Vad annorlunda jag såg ut för 4 år sedan. Det är tider man verkligen saknar må jag säga, problemfria, busiga och glada tider. Dock inte när mukoplasman/kikhostan tog livslusten ur oss, men det kom vi över snabbt minsann! Magnus Bjerner stöter jag på en idag eftersom att vi är grannar, suck. Eva har jag dock inte sett på år och dar. Men har nog ett minne av att jag såg henne för inte så länge sen ändå, kommer bara inte ihåg vart.

Ja, nian mina vänner, det var tider det. Allt var så lätt. Inga kärleksproblem eller andra svåra utmaningar, livet lekte bara. Nu är det andra bullar må jag säga, dags att ta tag i plugget. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0