polisen

Tänk om kärlek inte fanns, då skulle alla vara så lyckliga och friska. Kärleken är en sjukom som drabbar en ifall man har riktigt jävla otur, du som inte har blivit kär än, var GLAD!

Imorrn ska jag ringa min praktik, vilket jag är väldigt försenad med, hoppas allt löser sig. Man måste ju ha registerutdrag från polisen för att få praktisera på förskola, och den har jag skickat typ 3 dagar för sent. Dör om jag inte får komma bara för det.

Vahettere, nu kom 4 blattar så tänkte klä på mig pyjamas och sen dricka te, kolla på tv och något mer mysigt kanske.. Tur att jag har nära till skolan imorrn heheHHE.


Söt bild va? Det här var 2008 när jag Tove, Jossan och Linnea hyrde estetbildfotosalsaken för att fota lite porrbilder. Men jag kunde inte vara seriös, så jag såg ut såhär istället för söt & sexig som de andra. De blev jätteirriterade på  mig. :(

Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

JAG VILL VA KÄR

2009-10-12 @ 22:21:50
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0