tjejfest

Bilder från i fredags.

Vaknade upp av att jag fortfarande var hur jävla trött som helst, typ inte ett dugg utvilad, kroppen känns helt retard. Kan väl bero på helgens påfrestningar kanske. Hade någrá tjejer här i fredags, vi drack vin och tog det lugnt bara. Tills Christian och Valentino kom med skumpa och söp oss stackars tjejer fulla. Nerå, vi är jättetacksamma. Men helvete vad bakis jag var dagen efter.

Igår var vi först hemma hos Jossan, sen drog vi till Tewsie där vi drack drinkar och cider innan Telegrafen. Och jag hade inte speciellt kul där eftersom att jag var relativt nykter. Men det dög väl kan man säga.

Idag blir det väl att plugga bara, ska läsa ut en bok på kanske 200 sidor tills på tisdag så det är bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0