kvällskvistsuppdatering

Jaha, då ligger man här helt ensam och övergiven och terroriseras av ett ständigt snarkande. Har nyss sett färdigt på filmen The Ringer, riktigt rolig var den. Den handlar om Johnny Knoxville som spelar nån Steve, som ska försöka få tag i snabba pengar för att sin polare ska få tillbaka sina fingrar om jag förstådde det hela rätt. Och då låtsas han vara "special", alltså efterbliven, för att få vara med på ett Special Olympics, med bara en massa efterblivna. Ja, det är riktigt roligt att sitta och titta på efterblivna människor i 1,5 timme, det påminner en hur smart man faktiskt är. Nej då, skämt åsido. Men jag rekommenderar den!

Börjar inte förrän kl 13:00 imorgon, känns riktigt skönt. Då slipper jag ha värsta pressen på mig att somna i tid som jag annars alltid har. Måste bara komma på hur jag ska hålla mig sysselsatt. Har legat och fotat massa fula bilder på Tim när han ligger och snarkar och dregglar, men en blev faktiskt fin tycker jag. Dom fula ska jag visa han imorrn hihi.


Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Hum, jadu.. jag läste bilagan igår, minns inget om det - träffade doktorn idag och sa sa bara att jag inte skulle dricka mig dyngrak varje typ ^^

2009-09-10 @ 00:04:52
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: matilda

hihhi jaa :)

2009-09-10 @ 11:03:20
URL: http://ulmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0