min nyttiga dag

Hej alla vänner. Idag började jag kl 10:00 då jag hade informationssökning, alltså någon lektion där man fick hjälp om hur man ska hitta fakta på internet och bibliotekets databas. Vi fick en uppgift som ska vara inlämnad nästa tisdag men blev i princip färdig med den idag. Har dock massa andra rester som jag måste ta tag i. Men det blir ju perfekt att göra nu när jag äntligen har fått hit mitt skrivbord i och med att jag har blivit återförenad med mormor igen. (lång historia.)

Imorgon är jag ledig, så ska passa på att hämta alla mina grejer från Roffes lägenhet som är kvar där. Allt från kläder och påslakan till prydnadssaker och soffor. Kan ta ett bra tag. Så dags att sova nu, vilket jag inte kommer göra. Skitsamma. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0