min sköna fotölj

Vart en väldigt lång och mycket trevlig och givande promenad, behövs göra oftare! Matilda kunde inte följa med på vattengympan så funderar på att dra dit själv om jag inte hittar något offer att tvinga med. Daniela lät inte så pepp, och Linnea kunde inte. Angelica visste inte heller. Resten tror jag inte skulle vilja, är väl inte riktigt deras grej.. Kommer inte på någon som skulle kunna följa med. Men om ni läser detta och känner er manade så kan ni ju höra av er innan sju!


Såhär skönt mjukisklädd är jag idag iallafall, hihi. Syns väl inte på bilden att det är velourbyxor eller vad det heter. Men kan ju passa på att säga att det är det!

Kommentarer
Postat av: STICKOCHBRINN

fetto

2009-10-08 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0