ska ringa blogg.se och ge dom en rejäl utskällning nu tänkte jag

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har varit irriterad på att översiktsidan inte har fungerat, så har skitit i att blogga bara för det. 

Har gått lite sisådär med skolan, är ganska mycket efter tror jag. Blev dock lite mer motiverad idag, efter att ha närvarat på en föreläsning om Genus och sexualitet. Nu är jag verkligen övertygad om vad det är jag vill jobba med, att förskolläraryrket verkligen är skräddarsytt för mig. Hoppas jag tycker det i 3,5 år till, och resten av livet.

Inte har jag fixat någon kurslitteratur heller, känns verkligen som att det är dags nu, skulle gjort det för länge sen, men det är ju så jävla dyrt. Det är verkligen långa dagar iallafall, men de går ganska fort ändå, föreläsningarna är faktiskt oftast väldigt intressanta.

Sitter faktiskt och är lite smått irriterad just nu. Har nyss blivit "hullad" i ansiktet, så jävla äckligt. Jag som har så känslig hy kommer säkert få massa finnar och utslag av det här äckliga salivet som befinner sig i mitt ansikte just nu.

Så, nu tycker jag att jag har lyckats åstadkomma en sjuhelvetes uppdatering. Lägger upp en bild på mina nya naglar också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0