Bazil är det vackraste jag vet

Var på mcdonalds i handen idag med Josefine, Hanna och Daniel. Jag åt en chickenburger som var förvånansvärt god med tanke på alla äckliga burgare jag har ätit på donken i paris. Fan vad allt är mycket bättre än sverige.

Daniel frågade oss tjejer vad vi tyckte var det vackraste vi visste.
Josefine; "Krokodiler!"
Jag; "KATT! Vad tycker du är det vackraste som finns då Daniel?"

Han svarar; "Det är ni vet när nakna barn springer på stranden, och så dinglar snoppen mellan benen sådär tuktuktuk" Han gestikulerar med fingret mellan benen.

Jag förstår att själva bilden kan vara vacker med barn som springer på en strand, i slowmotion och allt det där, helst i en solnedgång kanske.. Men den dinglande snoppen?


Jag hade glömt min bikini så jag fick bada i underkläder. hihi. Från i fredags.


Kommentarer
Postat av: Erica

JAG SAKNAR DIG AMANDA!

2010-04-11 @ 20:02:24
URL: http://lalalareina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0