DRAMAQUEEN

Har fan inte gymmat sedan jag kom hem från Paris. Och inte på ett ganska bra tag innan jag åkte heller på grund av att jag var sjuk. Det ända jag har gjort är att ha sprungit typ 1 varv runt backlura en gång för några dagar sen. Får fan ta och skärpa mig. Måste tänka på figuren. Det är ju trots allt sommar snart.

Imorgon ska vi ha drama i skolan. Jag HATAR verkligen drama, fullständigt hatar. Har verkligen aldrig varit min grej.. Känns så dumt att låtsas, känns verkligen så otroligt jävla fånigt. Skitpinsamt är det! Börjar i alla fall klockan 13, så det är ju skönt. Slutar dessvärre kl 17. Betyder det att jag ska leka apa i 6 timmar? Hoppas inte det. Då hoppar jag fan av. Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0