Med en enkel tulipan..

Grattis till Daniela som fyller 17 år idag!
Ringde imorse helt nyvaken och sjöng "Med en enkel tulipan" för henne. Tror inte hon fattade att det var en gratulation.. För efter ett tag så säger hon; "Men hurru jag fyller ju år idag förresten!"
"Ja, varför tror du jag satt och sjöng för dig i luren?" Svarade jag irriterat. Vilket cp hon är

Har precis fixat mig och ska ner till centrum för att göra lite ärenden. Sedan tänkte jag gå och hälsa på Daniela eftersom vi inte har träffats på länge på grund av vissa omständigheter. Mamma skulle ha någon tjejfest med hennes vän Lisen senare, så jag tänkte gå dit och dricka lite bubbel innan jag möter Matilda! Vi och Jossan antar jag, ska hitta på något kul ikväll. Undrar vad det kan bli för kul. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0