att vara nonchalant är en bra egenskap

Fick höra några hårda ord från några bekanta idag, som var menat som väldigt negativt från deras sida, men som jag faktiskt tog som en ren komplimang.

"Amanda, du tar så lätt på livet du.. Du bara sitter och ler! Du bara 'never mind, liksom'. Du skäms inte ens, du bara skiter i det.."

Det var såklart meningen att jag skulle ta åt mig och skämmas när de sa sådär, men jag tog det som något positivt. För det är fan inte många som kan göra så. Typ le åt saken och gå vidare. Självklart finns det ju nackdelar med det också, speciellt när det kommer till ett stadie då man förtränger.


Vi måste fortsätta att bara le tillsammans. Le åt allt som alla andra grinar över!




Kommentarer
Postat av: tina

Åh taack så mycket :D och detsamma :))

2010-08-02 @ 22:04:14
URL: http://lakiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0