jag mår ju bra oavsett

Jag och Jossan satt nere på bryggan i hamnen idag och åt sallad från köttboden. Helt plötsligt blev vi sjukt rastlösa och fick för oss att vi minsann skulle kröka ikväll! Så vi gick till bolaget och köpte massa rosévin och bärs. Mot kvällen kände vi oss inte ett dugg kröksugna längre så vi drog till sorunda och fikade istället. Gud vad mysigt det var. Alltid soft att sitta och snacka skit med mormor och morfar alltså!

Imorgon däremot är det lillördag, då jävlar. Måste passa på att vara onyttig, ohälsosam, dekadent och allt annat dåligt nu när det är sommar och man är ledig tycker jag. Däremot tänkte jag faktiskt gå upp i hyffsad tid imorgon, mormor sa till mig idag att det inte är bra att sova för länge, lika farligt som att sova för lite när det gäller risken för hjärt/kärlsjukdomar. Så inte mer än 9 timmar och inte mindre än 7. Jag hade tänkt ställa in mig på 8,5 timmar, det blir nog bra.


Otöntig bild på Josevacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0