lördagen

Var ju på dop igår, för Joline. Det var verkligen jättefint, och duktig var hon. Linda hade varit jätteduktig och bakat hur mycket som helst också! Tror det var 6 sorters småkakor, 3 mjuka kakor och sedan 3 feta jordgubbstårtor, inte dåligt det inte.

På kvällen drog jag till Emil i ösmo. Sällskapet var ultimat så självfallet blev det trevligt. Jag och Emil slängde ödlor i folks huvuden och planerade majonäsmasaker på Jossan. Förövrigt så är det sjukt hur jävla mycket grodor det finns i ösmo..



En massa goda kakor samt en av de 39 servetterna som Linda hade vikt så fint!



Någon bild jag hade tagit under kvällen.. Blir så jävla less på att jag inte har någon kamera, mobilkameran suger ju! Och det ska liksom vara 8 megapixel.. Skitgrejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0