massa gojja


Kolla vilken cool tatuering jag hittade! Måste göra sjukt jävla ont att gadda sig där.

Har suttit och lyssnat på hiphop hela morgonen och känt mig fett cool. Böt till house nu så jag blir normal igen. Idag ska jag tjuvrida tänkte jag. Ska bli fett kul, men ändå läskigt! Jag är ju trots allt lite smårädd för hästar.

Jag såg Citty igår på tunnelbanan, som i http://finest.se/citty. Hon är cool!

Daniela hade däckat på bussen igår och vaknat upp 2 stationer försent, alltså i gröndalsviken. Väl där hade hon inte orkat gå hem, så då hade hon frågat någon total främling; "Får jag sova hos dig?" Så hade hon vaknat upp "i nått jävla rum nånstans" och visste inte var hon var någonstans. Hon är fan sjuk i huvet.

Och bilen jag åkte hem med igår från stan hade fått motorstopp efter att dom hade släppt av mig, haha. Sicken otur för dom. När dom fick stå och putta på bilen mitt i natten fulla och trötta låg jag i min säng och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0