Kommer bli rastlös..

Jag och Jossan var och shoppade iförrgår. Jag hittade en halsduk och Josephine en jacka, fett fin. Vi var inne på amoress och tittade på pälsar, då dök Hugo & Paulina upp helt plötsligt. Och när vi skulle gå ut så var Buddha med också! Lite poppis den hunden är alltså.

Vi skulle i alla fall dricka bärs, men när jag skulle beställa och ölen var upphällen (?) så hade jag inget leg med mig. Fan vad det sved. Men så går det när man inte har koll på tillvaron. Helvete.

Jag jobbade till 23 igår så det blev en lugn kväll för mig, somnade dock inte förrän 5 typ. Och imorgon ska jag jobba också, börjar sju och jobbar till tolv. Det blir alltså lugna puckar ikväll också. Men måste hitta på något fett idag, annars kommer jag få spasmer och allt vad det heter.

Jag har skaffat spotify premium nu förresten! Gjorde det igårnatt när jag hade tråkigt. Så nu kan jag ha spotify i mobilen också. Köpte ett par ascoola kosshörlurar till som jag kommer få börja använda snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0