Ljus rost heter den egentligen tror jag

Fick en anonym kommentar i inlägget "jobbe" där det stod "Fräscha nagelband (Y)"
Vad menar du med det? Fattar inte. Har du läst min blogg så vet du att jag är nagelbitare, därav är dom inte så hela. Men på den bilden ser man ju inte ens det så vad är grejen?
Skitsamma.

Idag har jag julhandlat med pappa. Jag köpte julklappar till Billy & Natasha och mormor. Igår var jag och Soma nere i centan och handlade lite också. Då handlade jag två toppar till mig och sen en julklapp till mamma och morfar. Är klar med alla julklappar nu! Kanske ska köpa något mer till pappa bara.


Kolla vad bildskön jag är! Här är en av topparna jag köpte igår. Denna är från lindex. Jag gillar den här färgen. Diarréfärg.

Kommentarer
Postat av: jossasn

hahahahaha

2010-12-21 @ 19:03:56
URL: http://fuckfac3.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:15:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0