Bada

Jag ska bada idag. Har inte gjort det på hur länge som helst eftersom att jag gymmar typ varje dag och duschar där. Så jag ska lägga ansiktsmask, hårinpackning och ba softa. Det ska bli riktigt skönt alltså. Känns lite onödigt att hålla på sådär när jag ska gymma om ett tag och bli svettig igen, men skitsamma, någon gång måste man ju bada för i helvete.

Jag beställde en hissgardin igår. Fyfan vad horig den var, fattar inte hur jag ska få ihop den eller någonting så pappa får hjälpa mig. Sen ska man tydligen borra fast den i taket också, herregud. Beställde en sport-bh också, som jag ska inviga ikväll, gud så trevligt det ska bli. Ska be Soma ta med kamera denna gång så vi kan fota lite när vi gymmar.


Kolla vad söta dom är, dom sover tillsammans! Och så leker dom och kelar tillsammans också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0