Jag leker modeguru

Är det bara jag som tycker att Mogis har otroligt tantig klädstil? Hennes kläder är alltid så jävla blommiga, spetsiga, mönstriga, pluffsiga & rysch-pyschiga. Någon tunika sådär ibland är väl fin kanske. Men jag måste säga att överlag tycker jag att hennes klädstil är väldigt tantig, den är för mycket, så att den till och med blir enformig. Kaka på kaka verkar hon tycka om också. Alla mönster å alla material i en outfit. Och hon ses som en modefigur. Helvete. Tycker vi alla ska lära oss en läxa av vår käre Mogi; Bara för att något är dyrt och har ett fancy brand, behöver det fan inte vara snyggt.


Nån bomullskofta, sidenklänning, jeans & moccastövletter. Fatta vad snyggt den där outfiten hade varit med leggnings, svarta skor, ingen kofta och inget skärp, möjligen ett tunt.

Hon och hennes jävla blommiga siden-tunikor. Fan vad trött jag blir på dom. Och ett jävla blaffigt halsband mitt upp i alltihopa också?!

Den här outfiten blev jag riktigt äcklad av. En sidenblus med fladderarmar å fladderkrage, visst jättefint. Men inte med en jävla FLADDERKJOL på det!

Det börjar verkligen kännas som att hon sakta men säkert börjar tappa greppet om verkligheten. Och vi alla vet ju vad det innebär...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skorna är värst.

2010-02-08 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0