Jag ska också skriva ett "hata sl" inlägg

Fyfan vad jag är less på det här nu! Har inte kunnat gå på min OBLIGATORISKA föreläsning på grund av att tågen inte går som de ska. Ska jag behöva åka 5 timmar innan för att vara säker eller vad är det frågan om? Det är ju förfan inte mänskligt. Allså SL har gjort mig så jävla less på livet så att jag vill hoppa framför tåget. ELLER NEJ JUST DET, DET GÅR JU INGA!

Men för i helvete, sluta sura och ta er i kragen. Eller skaffa ett jävla körkort. "Har de upptäckt snön redan?" "Har de inte insett förrän nu att vi bor på norra jordklotet och att det faktiskt finns snö?" "Åh nej, SL, är det snö i år igen?!"

Hur tycker ni att de ska göra då, för att trafiken ska funka? Skaffa snöplogar längst fram på tåget? Det har de redan. Förseningarna beror på signalfel som inte går att göra något åt, eller olyckshändelser i vissa fall. När någon har en KONKRET JÄVLA PLAN på hur kollektivtrafiken kan fungera bättre istället för att fucking klaga, då kan ni öppna eran käft. Tills dess; inse läget bara och håll käften helst.


Kommentarer
Postat av: Pillan72

SÅ RÄTT DU HAR!!! Kloka ord Amanda, kunde inte sagt d bättre själv....you go girl!!

Åkte inte in i morse till gamla stan (kiropraktorn) för jag börjar jobba 16, och man vet ju inte om man kommer hem tills dess. Och jobbet är viktigt för mig iaf....;0)

Ha en bra dag ändå!!

kram

2010-02-23 @ 13:40:20
Postat av: erica

men fu u amanda!!! ;)



Jag var en o en halv h försenad idag.

Dom suuuuuger

2010-02-23 @ 21:59:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0