snodde från kåtjossan

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Det är antingen Johan P eller Mange P. Och Mange har jag inte sett röken av på år och dar och det tackar vi gudarna för.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja, jag har sett alla gråta. Jag är en sån där man kommer och gråter hos.
3. Vad åt du senast? SEMLA
4. Har du fått någon komplimang idag? Nej, bara blivit förolämpad av en ond själ som vill mig illa helt plötsligt av någon konstig anledning.
5. Har du varit med i en rättegång? Inte med men har tittat på
6. Är du polare med grannarna? Haha nej det är ömsesidigt hat.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Vet fan inte
9. Har du haft en stalker? HAHA nej inte vad jag kan komma på
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Torbjörn och Sara
11. Hur bra är din syn? Nästan perfekt
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag minns inte mina drömmar. Men att Ahmed gifte sig med en arabguzz tror jag
15. Vilken tid gick du upp imorse? Typ halv elva
16. Vad ska du göra i helgen? Vara med Jossan tror jag
18. Vem är den senaste kändisen du tog autograf av?  Snook tror jag. HAHA
19. Vad finns i din bakficka? Ingenting
20. Vad gjorde du klockan 3 inatt?
 Blev väckt av den sista personen jag vill ha att göra med. Var tvungen att vara hemma från skolan eftersom att jag inte kunde somna om. 
21. Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mig i spegeln om jag har fått någon finne
22. Vad ska du göra efter det här? Typ äta
23.Vem ringde dig senast? Hizbolla. (Pappa)


Riktigt skön sommarbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0