bajs

Jag har knappt kommit igång med tentan och den ska vara inlämnad imorgon, är det bra eller? NEJ! Jag börjar få panik nu, på riktigt. Och Shahla tänker inte ens göra den, så jag har inget stöd heller. Chansen att den hinner bli färdig och att jag blir nöjd med den är typ 55 % kanske. Det är fan inte mycket.

Jag orkar inte gå i skolan längre. Jag vill hoppa av och flytta till mormor och morfar och bo gratis, dom har ju faktiskt ett extra rum där. Så ligger jag bara hemma och softar hela dagarna, sen har jag någon softarsnubbe vid sidan om som också är slö. Så softar vi tillsammans. Men nästa termin i skolan kommer bli så himla rolig bara, så jag vill ju inte hoppa av. Vi ska hålla på med rymden, dans, rita & måla och så vidare. Låter väl kul?


PARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS skulle jag kunna bo i. Men bara om jag fick bo med Soma. Och då hade jag vart tvungen att ha obegränsat med pengar också. Det skulle va soft.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Cederquist

Klart du inte ska hoppa av! Du grejar det här! Jag tror du kommer att ångra dig senare ifall du ger upp nu. Jag tror också att den här termin kommer bli jätterolig! Och när den är över har vi redan gått ett helt år! Tiden kommer att gå fort ;-)

Kämpa!

Kram

2010-01-15 @ 01:02:07
Postat av: kissies

2010-01-15 @ 14:52:23
URL: http://www.kissies.se
Postat av: kissies

hallå, troru att du någonsin kommer ha obegränsat med pengar?! :D fattiga loooooooser

2010-01-15 @ 14:52:54
URL: http://www.kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0