jag har flyttat ihop med min flickvän nu

Ebba har flyttat in hos mig idag. Gud vad roligt vi ska ha.



Jag var hos Matilda tidigare ikväll och åt middag. Kommer vara mätt i en vecka typ. Jag åt kycklingwook med spaghetti och svampsås som jag gjorde, och hon åt nudlar till istället. Efter maten åt vi efterrätt, vilket bestod av glass, hon chokladglass och jag jordgubbsglass. Då var vi ännu inte mätta så då tog vi fram ost och kex, och lite chips. Så gjorde jag en dipp till det. Sen cola och julmust. Frosseri alltså

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaaam!! :)

2010-01-10 @ 22:57:07
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: angelica

vad ere för nummmer du använder går ej att få tag i dig

2010-01-11 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0