midgård

Gårdagen blev över mina förväntningar, både på bra och dåliga sätt. Trodde det skulle bli chillkväll men det var det sista det blev. Åt först god mat på muskö för att sedan dra vidare till handen och deras omtyckta pub China Station. En blandning av telegrafen och annas krog. Eller bara en väldigt stor annas krog förresten. Efter det var det lokalfest som spårade ur totalt. Lite för mycket alkohol för vissa tror jag. Blev lite för mycket för mig också, inte av alkohol dock, utan utav drama. Så jag ville bara dra hem och sova men det var lite sent påtänkt. Sova blev det inte på några timmar då heller eftersom att det drogs igång en fet hemmafest där jag hade sovplats. Kanske kom i säng vid 6 imorse? Kul.

Nu ska jag lyssna på musik, dricka berocca och äta ägg&kaviarmacka för att sedan gitta till Albin och Angelica. Ska styra upp bärs också. heeeJJ


Kommentarer
Postat av: Soma

Du vet att jag undrar en sak som du inte har skrivit med här i bloggen. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHa

2010-01-16 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0