Victoria secret's fashion show

Såg paranormal activity idag med Ebba. Den var sjukt läskig, speciellt eftersom att jag under filmens gång trodde att allt var på riktigt, för det hade Ebba lurat i mig. Sen gjorde jag lite research och upptäckte att det bara var skådespeleri. Den var jävligt bra gjord, precis så att det ska verka som att det verkligen har hänt på riktigt.

Efter det har jag suttit och tittat på VSFS 2010 i min ensamhet, lika bra som vanligt, jag ryser fan när jag tittar på det. Helt sinnessjukt att Caroline Winberg är med där! Det har hon ju varit i några år nu men det är fortfarande lika coolt som helst att se henne gå där.

Har tentainlämning på fredag så måste börja med den ikväll typ, får se hur det går.. Ska i alla fall till bibblan imorrn med Shahla och plugga, hoppas vi hinner med mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0