sommarflicka

Måste fan klippa håret och det är snart. Inte för att det börjar bli slitet eller så, utan för att min frisyr börjar tappa sin form. Sköter i och för sig inte om det så bra heller, men ändå. Den här gången får jag rabatt när jag klipper mig, för att det är 5e gången. Men känns fett jobbigt att behöva sitta och åka in till flempan bara för att klippa sig, mest för att skolan ligger där och den ger mig sjukt med ångest. Får se hur det blir med det där.

Skulle vilja skriva så jävla mycket här just nu, och typ lätta mitt hjärta. Men det går inte för sig, för det är hemligt och strängt sekretessbelagt. Fast alla vet typ om det ändå. Gud vad jag teasar nu. "Har man sagt A får man säga B", tänker ni nu, men icke sa nicke. Shit vad jag babblar skit. Jag är i alla fall skitglad nu såhär i sommartider.

Ska gå till mormor nu och hämta ut mina sista pengar och sen ner till centrum och göra lite ärenden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0