Blottare

Paris ar harligt men tangentborden ar riktigt jobbiga. Jag och Soma var pa notre damme idag och sa har vi shoppat lite. Nu sitter vi i varat tillfalliga hem; en polsk kvinna har lanat oss hennes dator. Ikvall ska vi halsa pa en shonne som Soma inte har traffat pa valdigt lange so she is excited. Han brukar hanga vid Troccadero. Det ar dar det hander.

Igar nar jag och Soma gick i metron sprang det en kille och stallde sig framfor oss vand snett mot vaggen. Han sag exalterad men allvarlig ut; till var forvanelse hade han dragit fram kuken och stod och runkade. Tokrunkade. Jag fattade inte riktigt vad som hande men tydligen var det en blottare. Har aldrig sett en sadan forut. Han hade ingen stor svart rock som jag trodde att alla blottare hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0