kvinnomisshandlare minsann. barntaffsare back in the days också

Bella & Tyra show, fan vilken bra program!
RIP Glamourama
Mina nagellack är så fina
Bazil är så fin


Ska till praktiken imorrn där det är hederlig gammal läsvecka. Minns dom minsann när man var barn och blev tvingad av Leif Eliasson som numer skriver noveller där han misshandlar kvinnor. Var så jävla rädd för han när han tog på mig sådör äckligt. USCH vad äckligt. USCH!!!!!!!!!!!!!

..Han skyllde på att han höll på att sluta röka när han fick aggressiva utbrott och kallade oss för saker.

Vad bitter jag är.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Skönt att mitt detektivarbete sträcker sig. Kommer som du märker helt ta på mig äran för uppletandet av Leifs noveller.

Han låste in mig i ett kopiatorrum på gröndal några gånger i sexan. Sa hemska saker och vägrade låta min kära mamma komma och trösta mig. Han är en kuk och en dag ska jag såga isär hans cykel och svetsa fast delarna på hans bil så det ser ut som en lång cykel som går rakt igenom.

Du är välkommen att hjälpa till, allt hat mottages.

2010-03-25 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0