Norrbotten

Det här med att söka jobb går åt helvete. Jag är ju så jävla efterbliven att jag har prioriterat annat före att göra det. Hade jag gått in till 100% för att hitta ett jobb hade jag säkert fått ett, men det kan jag ju inte säga att jag har gjort direkt.. Har väl sökt ett fåtal bara..

Gick in på platsbanken och kollade om det fanns jobb i Kalix/Överkalix där min morfar bor, men det fanns det inte. Tänkte ju då att jag kunde bo hos han och jobba där i några veckor. Det skulle ju äga totalt. Ska ringa han imorgon och höra om han vet något mer sätt man kan söka jobb på där uppe eller om han vet något liksom..

Skulle verkligen vara hur skönt som helst att få vara där i några veckor och bara chilla.. Där kan jag inte göra några dumma saker. Plus att det är skönt att bara få komma bort såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0