Berocca

Kan inte ligga och titta på fucking åmål på kvällarna så jag blir såhär trött. Kunde knappt hålla ögona öppna vissa stunder. Kommer lätt somna inom en timme. Vore dock soft att ha en fungerande tv-antenn så jag kunde titta lite på tv, gör ju typ inte det alls längre, bara när jag är borta. Det är någon fet jävel som har klivit på min tv-antenn nämligen, så den går inte att sätta ihop med den andra sladden från tv:n, så ingen av mina tvapparater fungerar som de ska. GRRrRRR

Ska ner och gymma senare idag med Soma har jag tänkt. Jennifer och Erica kanske också kan haka på. Så nu är det dags att dricka en berocca eftersom att det ska utföras PerFormaNCe!!!!!!!!!!!!!!!


Skön BiTchLOOk va? Å kolla mitt fettiga hår. Häääärligt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska ta och tvätta håret på gymmet idag. Det är så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0