frikkifrikki

Var nyss och åt på pizzahouse med Daniela, hon bjöd mig (=hon var skyldig mig pengar). Nu sitter vi i tekniks datorsal och softar. Hon skulle räkna matte och jag skulle hjälpa henne, men hon sitter såklart och gör annat. Och jag med.

Tog med mig Ebba i skolan idag. Var fett nervös att hon skulle vara pipig, jobbig och typ flippa hela tiden men hon var skitlugn och skötsam! Hon skötte sig riktigt exemplarisk och jag var stolt över att kalla mig hennes matte. Duktti Huntti!

För det sista så är jag på jävligt bra humör idag, för jag har betalat alla mina räkningar fram till augusti så jag ska slippa oroa mig över det i sommar. Jag har ju som ni vet inget sommarjobb. Tror det kommer vara ganska soft ändå och bara tvärschilla hela sommaren. Något finns det alltid att hålla sig sysselsatt med. HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0