HEJJA SOMA

Kom nyss hem från en låååång promenad, och då menar jag tidsmässigt, inte det andra (brist på ord alltså). Skulle gå en promenad med Erica och Soma men vi satte oss på en brygga innan oskarsbron och snackade skit istället. När våra vägar skiljdes åt och jag och Soma började traska uppåt, kommer vi att tänka på hur jävla sugna vi är på pizza. Så 21:45 bestämmer vi oss för att kuta hem till Soma för att hämta pengar så att vi sedan blir tvungna att kuta ner till centrum och be dom slå på ugnarna så vi kan få en fet jävla pizza.

Det där var seriöst den godaste pizza jag har ätit i hela mitt liv. Eller i alla fall på jävligt länge. Eftersom att pizzerian stängde var vi dock tvungna att sitta och äta utomhus, så vi drar till någon innergård. Då kommer en gubbe ut och säger; "Jahaja.. Och vad gör ni här?"
Soma svarar snabbt; "Vi väntar på Yvanna."
"Jaha okej.." Säger gubben.
Sedan kommer han tillbaka efter typ fem minuter och kläcker ur sig; "När kommer hon då?"
"Jag vet inte, vi har suttit här i typ fem minuter så hon kommer väl snart."

Sedan sitter vi och låtsaspratar om henne, typ; "När fan kommer hon?" Och "Nej nu får du fan ta och ringa henne.."

Sen ser ju gubben att vi går därifrån utan att möta någon Yvanna. "Amanda, erkänn att jag borde vinna en oscar för det där.."
"Ja, det borde du." Sa jag stolt över min enastående väns impulsfasoner. Jag kan bara tänka mig hur jag hade börjat asflabba och fumlat, och sen typ sprungit därifrån, om inte hon hade räddat situationen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, klcokren. SOmar berättade historien när vi mötte henne på konsan! :D

2010-05-29 @ 22:37:50
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0