Ni ska veta att jag drog in magen riktigt ordentligt..

Så jävla trött hela tiden alltså, måste rycka upp mig på något sätt. Vet dock inte hur.
Efter min dagliga tupplur ska jag nog ut och jogga tänkte jag, det är ju så skönt väder. Plus att min kondition börjar eskalera. Har dessutom gått upp i vikt, typ 2-3 kilo, och det syns verkligen. Det är inte så att jag är missnöjd med det, men jag måste ju ändå vara hälsosam. Och den här bullmagen är allt annat än hälsosam just nu. Jag och mat alltså. Mat är verkligen min bästa vän.


Gissa om kidsen diggade den här tröjan idag! Känns dock lite för liten, trots att det är mammas.. Men vi väger ju typ lika mycket numera :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0