rött rött rött

Gud vilken trevlig cykelrunda jag tog idag! Jag skulle egentligen bara ner och snacka lite skit med Josefine, men så träffade jag både Daniel, Felicia och Ebba på köpet! 4 flugor i 1 smäll, hur roligt blev inte det egentligen. Inte så jätteroligt kanske men lite då.

Bazzes mage börjar fan hänga riktigt ordentligt nu. Snart blir det inge "Junior"-mat utan "DIET"-mat istället.

Jag körde btw ett hyffsat hårt pass på gymmet igår, så jag har faktiskt lite träningsverk idag. Jag har träningsverk i bröstmusklerna, övre biceps (?), röv och ljumske. (jumske?) Min felfria stavningsförmåga sedan 2002 börjar eskalera börjar jag märka. Får ta och börja skriva lite uppsatser och så igen. Eller rentav börja blogga lite mer kanske. Lite fler tråkiga textmassor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0