Det där med koncentration..

Går otroligt fett jävla segt med tentan.. Jag är alltid såhär, bara sitter o glor och gör andra saker istället för att göra det jag ska. Kommer aldrig igång alltså. Tar väl i snitt 8 timmar för mig att komma igång, helt seriöst. Satt ju i skolan i 7 timmar och gjorde en halv uppgift. Och idag vill jag inte ens tänka på hur många timmar jag har suttit vid datorn och inte skrivit ett skit på en enda uppgift. Läst lite har jag gjort. Får fan ta och sätta igång nu, ska ju jobba imorgon 7-14, så måste ju gå och lägga mig tidigt. Det kommer gå skitbra att sova när jag först sov till ett på dagen, sedan somnade i en timme nu på kvällen.

Har inte ett dugg panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0