Jag vet ju att jag hade 47 kr på kontot..

Blev fett sugen på chips och dipp idag efter min dagliga sovstund (15:30-17:45) så jag kutade till kvantum. Notera kutade. Väl där blev det medges ej i kassan så jag lunkar vidare till willys för att handla där istället. Jag tänkte att det måste ju vara fel på kvantums kortterminaler.
     I kassan på willys bad jag verkligen till gud att kortet skulle funka, jag var så sjukt sugen på chips och dipp att när det stod medges ej igen så var jag inte långt ifrån att ta chirren och dirren och kuta för livet. Helt ärligt. SÅ jävla sugen.
     Det slutade med att jag gick upp till mormor och morfar och blev bjuden på fika och en stick-stund. Nu har jag hunnit en tredjedel på min fina halsduk. Gud så fin den ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0