Lilla gröndal

Imorgon är första dagen på min fjärde praktikperiod. Var på hallängen i ösmo på dom två första och har varit på lilla gröndal efter det. Jag trivs verkligen där. Kanske är för att jag en gång i tiden gick där själv. Och mina lärare jag hade jobbar ju kvar vissa. En lärare jag hade i ettan och tvåan ska vara min handledare nu. Känns skitsoft, jag gillar henne. Hon låter mig bestämma i vilken klass jag vill vara i; förskoleklassen, ettan, tvåan eller trean. Jag tror jag ska välja förskoleklassen eftersom att dom är nya på skolan. Alltid kul med nya ansikten!

Om två veckor ska ännu en tenta lämnas in, en VFU-rapport. Vill dom mörda oss eller? Tror nästan det.. Har fan aldrig varit med om liknande.


Ja ni, mina vänner. Gröndaltiderna var minsann härliga. Här står jag, Soma och Emma innan balen och sminkar oss i samma rum som jag sitter i nu. Året var 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0