Kontrollbehov

Jag blir irriterad på att vissa personer sitter och läser min blogg varje jävla dag.
Personer som jag inte vill ska läsa min blogg.
Personer som läser min blogg av andra anledningar än att dom tycker att jag är rolig eller intressant.
Personer som är nyfikna på helt fel sätt. På ett obehagligt sätt.

Jag vet ju själv hur det är. Vissa bloggar läser man för att man vill ha koll. Man vill ha koll på att dom håller sig på avstånd, att dom håller sig borta från ens vänner och umgänge. Man vill inte veta vad den där fittan har på sig eller är på för humör. Man vill veta vad hon sysslar med bara.

Sen när hon helt plötsligt inte uppdaterar på ett tag blir man lite orolig och irriterad eller hur?

Men jag ska försöka skita i det. Det är ju i alla fall några läsare till jag får varje dag, som hamnar i min statistik. Jag får se det positiva i det hela.

Avslutningsvis vill jag bara tillägga att min blogg inte är till för er. För att en dag kommer saker och ting förändras. Ni kommer inte bry er om mig längre, eller så kommer ni läsa enbart för att jag är så jävla cool. Jag själv önskar också att jag kunde låta bli att snoka in på vissa bloggar/facebookprofiler/bilddagböcker etc.

Men det går inte. För man litar inte på sina närmsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0