Jag lever fortfarande

Igår var en underlig dag. Jag och Josefine sprang runt och gjorde massa konstiga ärenden tillsammans, så folk måste ha trott att vi var ett par. Varför är svårt att föklara. När vi efter många timmar kom hem till henne helt utmattade, ja då blev vi båda dödssjuka. Jag fick sjukt ont i nacken så att jag nästan ville böla, men gick över med 2 500mg alvedon och lite zon. Helt plötsligt får Jossan psykbryt och säger att hon ser konstiga saker, att det är något fel på hennes ögon, och när hon tittar i spegeln så säger hon att det börjar bli blodsprängt. Herregud, tänkte jag, hon håller ju förfan på att få en blodpropp. Vi bestämde oss för att gå ut på en promenad, eftersom vi trodde att det skulle bli vår sista och när vi kom hem igen blev allt bättre.


Jag måste förresten färga min utväxt! Den börjar bli alldeles för grov. Ser ovårdat ut att ha mörk utväxt i blondt hår tycker jag. Icke fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0