mördargym

Fy helvete vad jag mördade mig själv på gymmet idag. Jag och Erica körde ett pass tillsammans, det blir mer organiserat och seriöst då eftersom man peppar varandra.

Har egentligen sovmorgon imorgon till 13, men ska till läkaren 10:15 så blir 08:39 tåget som vanligt ändå. Ska till huddinge sjukhus och göra EEG på min hjärna. Ska bli spännandde, så länge dom inte tar blodprov. Då dör jag. "Men det är ju bara idioter och halvskumma människor som är rädda för blodprod, det är ju bara att bita ihop" Sa pappa. Vad fan tror han att jag gör när jag ligger där och bölar och vill spy? Hade jag inte bitit ihop hade jag ju inte ens åkt in, eller sprungit därifrån eller nåt. Eller skrikit eller slagits. Jag är duktig. bra puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0