smaka på den ni

Alltså så FORT jag sätter mig ned så får jag ont i nacken i princip. Blir helt stel och konstig och ibland får jag till och med värsta värken från vänstra axeln ändå upp i huvudet. Men då dricker jag lite sån här varm äppeljuice så mår jag lite bättre! hihi


Det smakar otroligt speciellt må jag säga. Ett tips är att blanda ut det med lite vatten, den har nämligen en tendens att bli väldigt starkt så man bara vill rynka hela näsan. Eller hela ansiktet.

Förresten var jag och gymmade med Erica idag. Det blev ett benpass igen, så kommer antagligen ha feta träningsverken imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

kunde du inte ha tagit bilden lite NÄRMARE! :D

2010-09-28 @ 22:28:36
URL: http://angelicamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0