snoret bara rinner och rinner

Har haft en spiknykter helg. Kunde inte gjort ett bättre val, känns inte som att jag har missat någonting, och även om jag har gjort det så bryr jag mig inte. Det var tydligen röjj på freja, men jag hade fett kul i garderoben på old bell med Jossan. Jag hade hand om kassan och hon om jackorna. 5hunka rikare dessutom! Synd att jag var så jävla förskyld att jag knappt kunde tänka, var helt mör i kroppen.

I fredags var jag hemma hos Soma och hennes syter i skarpnäck och åt fetaste middagen ever. Det serverades först grönsaker med dipp, och för omväxlings skull, efterrätt först; kladdkaka med vispgrädde. Det fanns äppelpaj men den åt vi aldrig. Till varmrätt serverades FÄRSK tonfisk (smakar som kött, asgott), strömming, potatis, LASAGNE och på det en ruccolasallad med rädisor. Vi hade asmysigt.

Snart ska jag käka frulle för att sedan dra ut på en fet powerwalk i mina nya löpartights!


Fan asså, där hade man ingen dubbelhaka inte. Var så jävla fit där, man ser det på mina ansiktskonturer, runt käken och det. Måste börja gymma sönder nu alltså, så fort jag blir frisk. Den här bilden gör mig verkligen peppad. Inte konstigt när jag vägde typ 5 kilo mindre.

Kommentarer
Postat av: PAUSE

fin du är

2010-09-06 @ 17:32:28
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0