blir fett lack för jag hade tagit värsta bilderna. men nu får det duga med en keff cambild som vanligt..

Vad har jag gjort de senaste två veckorna? Jo, jag har bott hos mamma lite, men också hunnit städa rejält hos pappa. Har städat områden som har varit orörda i fem år. Rensat bort 3 sopsäckar av diverse ägodelar, framförallt kläder. Jag har dammsugat, dammat, skurat, tvättat (mamma har) och gjort rent i mitt badrum. Har även rensat bland mitt smink och sminkbord. Kort och koncist skulle man kunna säga istället att jag har organiserat mitt hem. Från kaos till laos. Eller något! Har tagit sammanlagt tre dagar (kanske 5 timmar).



Köpt ny kudde + täcke.
Nya gardiner (inte nya, men nya) Dom andra blev mördade.. Lång historia! Dom som vet, dom vet, osv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0